Секція ІІІ.
Проблеми якості сучасної природничо-математичної освіти: зміст, підручники, програмні педагогічні засоби, критерії і показники
Проблеми якості сучасної природничо-математичної освіти: зміст, підручники, програмні педагогічні засоби, критерії і показники
МОДЕРАТОР СЕКЦІЇ:
Склярова Ірина Олександрівна - доцент кафедри дидактики та методик навчання природничо-математичних
дисциплін ЗОІППО, кандидат педагогічних наук
УЧАСНИКИ:
Афукова Наталія Олександрівна - кандидат технічних наук, доцент кафедри устаткування підприємств
харчування, Харківський державний університет харчування та торгівлі, Дейниченко
Г.В - Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бєльчев Павло Васильович - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри математики і фізики,
Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
Ботгрос Іон Васильович - кандидат фізико-математичних наук, доцент, завідуючий лабораторією
«Природничі науки» Інститута педагогічних наук м.Кишенев, Боканча Виорел Николаевич
- кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дидактики математики, фізики та
інформатики Тираспільського державного університету, м. Кишенев, Французан
Людмила Григорьевна - кандидат педагогічних наук, науковий співробітник
лабораторії «Природничі науки» Інститута педагогічних наук м. Кишенев
Бабкова Олена Олексіївна - методист обласного
науково-методичного центру моніторингових досліджень якості освіти , ЗОІППО
Головко Микола Васильович - заступник
директора Інституту педагогіки НАПН України, м. Київ, Головко С.Г. - Інституту педагогіки НАПН України, м.Київ
Дехтяренко Світлана Григорівна - старший викладач кафедри дидактики та методик навчання
природничо-математичних дисциплін, ЗОІППО, Корж Олександр Павлович - кандидат
біологічних наук, доцент кафедри загальної прикладної екології та зоології
Запорізького національного університету
Контроль якості знань як передумова формування відповідних компетенцій учнів загальноосвітньої школи
Кутик Ольга Миколаївна - кандидат історичних наук, доцент андрагогіки ЗОІППО, Школьний
Ігор Петрович - директор школи, вчитель географії НВК «Дитячий садок –
ЗОШ І-ІІІ ступенів» Кам’янсько-Дніпровської міської ради
Лук'янчук Евеліна Анатоліївна - методист обласного науково-методичного центру моніторингових досліджень
якості освіти, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної
освіти
(за результатами анкетного опитування)
Павлова Світлана Олегівна - завідувач обласного науково-методичного центру моніторингових досліджень якості освіти ЗОІППО
Павлова Світлана Олегівна - завідувач обласного науково-методичного центру моніторингових досліджень якості освіти ЗОІППО
Про стан математичної освіти у цифрах і фактах... (за результатами міжнародних, національних і регіональних моніторингових досліджень)
Растопчина Оксана Михайлівна - старший викладач Херсонського національного технічного університету
Растопчина Оксана Михайлівна - старший викладач Херсонського національного технічного університету
Романюк Лариса
Володимирівна - методист Науково-методичного центру управління освіти
Енергодарської міської ради, Довбня Вікторія Володимирівна - начальник відділу шкіл та позашкільних навчальних закладів
управління освіти Енергодарської міської ради
Аналіз якості шкільної природничо-математичної освіти в місті Енергодарі Запорізької області
Сосницька Наталя Леонідівна - доктор педагогічних наук, професор завідувач кафедри методики викладання фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій у навчанні, Бердянський державний педагогічний університет
Структура сучасного шкільного підручника з фізики у контексті реалізації його змісту й дидактичних функцій
Структура сучасного шкільного підручника з фізики у контексті реалізації його змісту й дидактичних функцій
Староста Володимир Іванович - доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та психології, Староста Віктор Володимирович - інженер кафедри фізико-математичних дисциплін природничо-гуманітарного факультету ДВНЗ «Ужгородський національний університет»
Штефан Тетяна Олександрівна - ассистент
кафедри вищої математики, Запорізький
Національний Технічний Університет
Оценка остаточных знаний математики студентов первого курса инженерных специальностей в ЗНТУ
Оценка остаточных знаний математики студентов первого курса инженерных специальностей в ЗНТУ
Андрієнко Оксана
Володимирівна - учитель математики ЗЗОШ № 5 м.Запоріжжя
Резерви якості уроку з математики в школі: використання мультимедіа
Резерви якості уроку з математики в школі: використання мультимедіа
Гулякова Вікторія Володимирівна - учитель фізики та астрономії Кам’янсько – Дніпровська районна гімназія
«Скіфія»
Донець Ірина
Миколаївна - вчитель хімії, Костянтинівський ліцей «Ерудит»
Мелітопольської районної ради
Лейтар Мирослава Анатоліївна -вчитель КЗО "СЗШ № 97 ім. П.І.Шкідченка"
Проблеми якості сучасної природничо-математичної освіти
ПРЕЗЕНТАЦІЇ:
Головко Микола Васильович - заступник директора Інституту педагогіки НАПН України, м. Київ
Інформаційно-комунікаційні технології в управлінні якістю природничо-математичної освіти
Павлова Світлана Олегівна - завідувач обласного науково-методичного центру моніторингових досліджень якості освіти ЗОІППО
ПРЕЗЕНТАЦІЇ:
Головко Микола Васильович - заступник директора Інституту педагогіки НАПН України, м. Київ
Інформаційно-комунікаційні технології в управлінні якістю природничо-математичної освіти
Павлова Світлана Олегівна - завідувач обласного науково-методичного центру моніторингових досліджень якості освіти ЗОІППО
Про стан математичної освіти у цифрах і фактах... (за результатами міжнародних, національних і регіональних моніторингових досліджень)
Комментарии к работам. Секция 3.
ОтветитьУдалить1. РЕЗЕРВИ ЯКОСТІ УРОКУ З МАТЕМАТИКИ В ШКОЛІ: ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІА
При достаточно актуальной теме, неудачно, на мой взгляд, выбраны: название работы,
аббревиатура НЕ для учебного эпизода, в которую сразу же заложено отрицание. Много теории, и совсем нет практики.
2. ПРО СТАН МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ У ЦИФРАХ І ФАКТАХ... (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МІЖНАРОДНИХ, НАЦІОНАЛЬНИХ І РЕГІОНАЛЬНИХ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ)
Интересная статистика с неудачным выбором графических средств для отображения результатов.