Секція 3

Секція ІІІ. 
Проблеми якості сучасної природничо-математичної освіти: зміст, підручники, програмні педагогічні засоби, критерії і показники



МОДЕРАТОР СЕКЦІЇ:

Склярова Ірина Олександрівна - доцент кафедри дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін ЗОІППО, кандидат педагогічних наук

УЧАСНИКИ:

Афукова Наталія Олександрівна - кандидат технічних наук, доцент кафедри устаткування підприємств харчування, Харківський державний університет харчування та торгівлі, Дейниченко Г.В - Харківський державний університет харчування та торгівлі

Бєльчев Павло Васильович - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри математики і фізики, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ботгрос Іон Васильович - кандидат фізико-математичних наук, доцент, завідуючий лабораторією «Природничі науки» Інститута педагогічних наук м.Кишенев, Боканча Виорел Николаевич - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дидактики математики, фізики та інформатики Тираспільського державного університету, м. Кишенев, Французан Людмила Григорьевна - кандидат педагогічних наук, науковий співробітник лабораторії «Природничі науки» Інститута педагогічних наук м. Кишенев

Бабкова Олена Олексіївна - методист обласного  науково-методичного центру моніторингових досліджень якості освіти , ЗОІППО

Головко Микола Васильович - заступник директора Інституту педагогіки НАПН України, м. Київ, Головко С.Г.Інституту педагогіки НАПН України, м.Київ

Дехтяренко Світлана Григорівна - старший викладач кафедри дидактики та методик навчання природничо-математичних дисциплін, ЗОІППО, Корж Олександр Павлович - кандидат біологічних наук, доцент кафедри загальної прикладної екології та зоології Запорізького національного університету

Кутик Ольга Миколаївна - кандидат історичних наук, доцент андрагогіки ЗОІППО, Школьний Ігор Петрович - директор школи, вчитель географії НВК «Дитячий садок – ЗОШ І-ІІІ ступенів» Кам’янсько-Дніпровської міської ради

Лук'янчук Евеліна Анатоліївна - методист обласного науково-методичного центру моніторингових досліджень якості освіти, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
(за результатами анкетного опитування)

Павлова Світлана Олегівна - завідувач обласного науково-методичного центру моніторингових досліджень якості освіти ЗОІППО
Про стан математичної освіти у цифрах і фактах... (за результатами міжнародних, національних і регіональних моніторингових досліджень)

Растопчина Оксана Михайлівна - старший викладач Херсонського національного технічного університету

Романюк Лариса Володимирівна - методист Науково-методичного центру управління освіти Енергодарської міської ради, Довбня Вікторія Володимирівна - начальник відділу шкіл та позашкільних навчальних закладів управління освіти Енергодарської міської ради
Аналіз якості шкільної природничо-математичної освіти в місті Енергодарі Запорізької області


Сосницька Наталя Леонідівна - доктор педагогічних наук, професор завідувач кафедри методики викладання фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій у навчанні, Бердянський державний педагогічний університет
Структура сучасного шкільного підручника з фізики у контексті реалізації його змісту й дидактичних функцій

Староста Володимир Іванович доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та психології, Староста Віктор Володимирович - інженер кафедри фізико-математичних дисциплін природничо-гуманітарного факультету ДВНЗ «Ужгородський національний університет»

Штефан Тетяна Олександрівна - ассистент кафедри вищої математики, Запорізький Національний Технічний Університет
Оценка остаточных знаний математики студентов первого курса инженерных специальностей в ЗНТУ

Андрієнко Оксана Володимирівна - учитель математики ЗЗОШ № 5 м.Запоріжжя
Резерви якості уроку з математики в школі: використання мультимедіа

Гулякова Вікторія Володимирівна - учитель фізики та астрономії Кам’янсько – Дніпровська районна гімназія «Скіфія»

Донець Ірина Миколаївна - вчитель хімії, Костянтинівський ліцей «Ерудит» Мелітопольської районної ради

Лейтар Мирослава Анатоліївна -вчитель КЗО "СЗШ № 97 ім. П.І.Шкідченка"
Проблеми якості сучасної  природничо-математичної освіти

ПРЕЗЕНТАЦІЇ:

Головко Микола Васильович - заступник директора Інституту педагогіки НАПН України, м. Київ
Інформаційно-комунікаційні технології в управлінні якістю природничо-математичної  освіти



Павлова Світлана Олегівна - завідувач обласного науково-методичного центру моніторингових досліджень якості освіти ЗОІППО
Про стан математичної освіти у цифрах і фактах... (за результатами міжнародних, національних і регіональних моніторингових досліджень)

1 комментарий:

  1. Комментарии к работам. Секция 3.
    1. РЕЗЕРВИ ЯКОСТІ УРОКУ З МАТЕМАТИКИ В ШКОЛІ: ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІА
    При достаточно актуальной теме, неудачно, на мой взгляд, выбраны: название работы,
    аббревиатура НЕ для учебного эпизода, в которую сразу же заложено отрицание. Много теории, и совсем нет практики.

    2. ПРО СТАН МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ У ЦИФРАХ І ФАКТАХ... (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МІЖНАРОДНИХ, НАЦІОНАЛЬНИХ І РЕГІОНАЛЬНИХ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ)
    Интересная статистика с неудачным выбором графических средств для отображения результатов.

    ОтветитьУдалить